måndag 18 februari 2013

Grand Gateway mall

Lisa och jag spenderade dagen på Grand Gateway köpcentret. Det är stort, större störst..
De hade hängt lampor i hela taket och ner, 6 våningar!! Riktigt mäktigt!!
Längst ner är allt som är jättedyrt, sen blir det mer normala priser högst upp.
Jag köpte 2 tröjor på Uniqlo som jag glömde när vi åt lunch..
Ska skicka dit chauffören att hämta dom imorgon.. Jag är ju bara för snurrig..
Lunchen var jättegod och stark, vi åt på South Memory. Kostade totalt 62 för båda. Känns ok. Då drack jag en stor färskpressad juice också..
Sen hann vi inom blomstermarknaden på vägen hem, köpte orkidéer.
Sun hade lagat mat, hon hade tagit med sig en massa grejer från Anhui. Som en en kasse ägg!! Någon slags fågel som hon tillagade, det var riktigt äckligt faktiskt. Far det berättar jag inte för henne.
Nattinatt!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.