fredag 25 oktober 2013

Dagarna flyger

Som alltid med Löffler Ivarssons. Och det är så självklart att ha dom här, eftersom jag och Charlotte träffades varje dag nästan när dom bodde här. (Förra gången vi bodde här)
Vi bara flyter runt här, och har det bra. 
Idag gick färden till Yu En garden, det räknar vi in på kulturkontot. Marknaden efteråt tog vi på shoppingkontot. Jag handlade mest, massor av ben, armar etc.. Inte riktiga, nej det firas halloween här imorgon på Windsor Place compounden. 
Min amerikanska vän Lisa, sa att jag hade för mycket läskiga saker. Halloween skulle vara sweet. Nej, nej sa jag! Vi firar redan påsk och jul. Gulligt värre, påskkycklingar och tomtar. Och Emma är bara 4, och hon tycker inte att det är läskigt;)
Vakterna och alla chaufförerna tycker dock att det är väldigt intressant på tomten. 
Och, nej vi köpte inte hattarna, tyvärr säger jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.