torsdag 13 februari 2014

Snabba veckan

Dagarna går så snabbt. Denna veckan har jag mest handlat mat känns det som. Och ätit... Att handla mat är inte som i Sverige. Denna veckan var jag en dag på Marks & Spencers där jag brukar handla tex fiskpinnar, glass och lite annat.. Sen har jag varit på marknaden som är till för hotell och restauranger. Där köpte jag en stor Gouda ost, öl, Cola och grädde. Väldigt mycket billigare där!
Sen har jag även varit på dyra City Shop och handlat kött mm.. Nästa vecka får jag ta mig till Metro eller Carrefour. 
Och jag måste även beställa mjölk,långtidsmjölk från Australien. Den beställer jag på amazon.cn, tesco eller Yihaofian.com  Så alla som undrar vad en "lyxhustru" gör här, jo jag handlar mat inte Dior och Hermes... 
Lunch på den koreanska barbecuen med Rikke, Lisbeth, Mette och Sarah. 

Emma och Caroline

En trött Taitai

På matmarknaden med Lisa

100 dagar i skolan firades igår, här firas allt som bara kan firas. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.