tisdag 11 mars 2014

Monday, monday..

Ja just det, det var igår... Idag började jag med 1,5 timmas yoga. Underbar början på dagen! 
Igår däremot var jag på IAPM Shoppingmallen med Sarah. Lyxig mall med en massa restauranger.
Idag hade jag bokklubben hemma hos mig. Vi var bara 4 totalt. Härligt med prat, fika och lunch.
Mini Melker kom och var med en stund också. Han tycker att Mao är väldigt spännande.
Emma och jag var och handlade på marknaden. Den är väldigt lokal, och det har inte hänt mycket där sen 2002.. Men det är roligt att handla grönsaker och frukt där. Och jag har en skräddare, en gubbe som ramar in tavlor, en tant som säljer allmänt junk och det finns lite roliga barngrejer. Emma älskar att följa med mig dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.